Stadig dag 1, sent om natten!

• En nattscen med en byggarbetsplats, visar en grävmaskin och flere träbjælker.
Klædte "kisten" med trykket, overskydende træ (gamle sandkasser).

• Trækonstruktion klædt med trykimprægneret træplanker, der tidligere har været brugt til sandkasser, belyst i mørke.
Siden vi har pyntet den (til halvdelen) var det tid til at stille den på plads!

• Gravko flytter en trærammekonstruktion ned til en sø, omgivet af sten og skov i baggrunden.
Vel på plads fyldte vi den med sten. Derefter lagde jeg limträbalk ovenpå, men jeg måtte jo støtte op en hel del for at få den vandret, da jeg ikke fik kassen derhen, hvor jeg ville. Bunden hældte mere, end jeg troede. Så det jeg timrede "konisk" blev næsten lodret udad så at sige!

• En træterrasse under konstruktion ved en søbred med flere huse i baggrunden. Flere brædder placeret oven på fundamentet.
Mere træ....
Ser faktisk lidt lille ud på dette billede!

• En træterrasse under konstruktion ved en søbred med flere huse i baggrunden. Flere brædder placeret oven på fundamentet.
  • Bygge af trædæk ved søbredden med bjælker og værktøj, under konstruktion.
Senest redigeret:
Pause igen, siddende ude på den kommende bro!

• Person sidder på en halvfærdig bro med en øl i hånden og ser på et bål ved stranden i skumringen.
Klar, "bara" terrassebrædder og hegn tilbage!

• Trærskellet til en badebro bygget ved en sø, med udsigt til skovklædte bakker i baggrunden. Trall og stakit mangler stadig.
Gæster ankommer midt i "trallskruvandet"

• Båd ankommer til en nybygget bådebro, mens folk arbejder på trædæk.
Klar, kun finpudsning tilbage!

• Udhugget stykke træ på terrasse, formet med omhu.
En stenkiste tæller vel som at ændre selve stranden, så det skal man have tilladelse til, ellers kan man blive tvunget til at genoprette. Næppe byggetilladelse dog, det handler jo om strandbeskyttelsesreglerne.

RFlydebroer derimod er en helt anden sag.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.