LoweW
Har tidligere skarvet yderhjørner uden problemer med vådrumslim + skarvremsa, men nu blev det nogle ekstra millimeter mellemrum, der skulle spartles, hvilket gør, at skarvremsa in ikke får særligt meget greb på den ene plade.

Tænkte, at jeg kunne starte med at lime 50mm remsan fast som på billede to og så komme tilbage en dag senere for at lime skarvremsa fast på yderhjørnet. Jeg kan ikke se nogle problemer med dette, men ville dobbelttjekke, inden jeg starter.

Har alt materiale hjemme, så jeg undgår helst at skulle tage ud for at købe nogle hjørneprofiler.

Al hjælp modtages taknemmeligt!

• Yderhjørne med papirremse og metalstrimmel, hvor papir er fastgjort langs hjørnet til brug i renovering.
  • En 50mm remse fastgjort på et yderhjørne med vådrumslim. Der ses skarver og overgange mellem skiverne.
  • Vægkant med mellemrum mellem to plader, målt til henholdsvis 90 og 100 cm, med blå monteringsdåser til elektroudtag synlige i væggen.
Det burde funke godt.

LoweW
Stefan N Stefan N sagde:
Det burde fungere godt.
Super, så kører jeg på. Tak for alle dine tidligere tips angående spartling/samling! Alle samlinger har holdt rigtig fint indtil videre (y)

• Synes
Stefan N
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.