Jeg synes, det er tid til at starte en ny tråd vedrørende køb af byggemateriale på den anden side af Østersøen.
Jeg er i færd med at bygge et arkitekttegnet hus i en Stockholmsforstad på ca. 180 kvm; det skal være et moderne hus i "funkis stil". Selvfølgelig er jeg interesseret i at gøre så omkostningseffektive og gode indkøb af materialer som muligt.
Hvad er fordele/ulemper ved at købe byggematerialet i f.eks. Polen?
Kan man forvente fuldgyldig kvalitet i alle produkter, eller er der materiale, man skal "passe på" med at købe i nogle af lavprisslandene?
Bør man dele opkøbene mellem træ og beton mellem forskellige lande, og i så fald hvordan?
Er der problemer med at kombinere svenske produkter med f.eks. polske?
Er det VÆRD at gøre indkøbene på den anden side af Østersøen???
Jeg er i færd med at bygge et arkitekttegnet hus i en Stockholmsforstad på ca. 180 kvm; det skal være et moderne hus i "funkis stil". Selvfølgelig er jeg interesseret i at gøre så omkostningseffektive og gode indkøb af materialer som muligt.
Hvad er fordele/ulemper ved at købe byggematerialet i f.eks. Polen?
Kan man forvente fuldgyldig kvalitet i alle produkter, eller er der materiale, man skal "passe på" med at købe i nogle af lavprisslandene?
Bør man dele opkøbene mellem træ og beton mellem forskellige lande, og i så fald hvordan?
Er der problemer med at kombinere svenske produkter med f.eks. polske?
Er det VÆRD at gøre indkøbene på den anden side af Østersøen???
Klik her for at svare