Hej
Ny på forumet. Tænkt bygge optagon formet orangeri til sommer 6m i diameter tag højde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt sidste efterår, så nu er det bare at vente til foråret og sætte i gang. Nu til mit spørgsmål er det nok med 45x70 som regeltræ til vægge og tag eller skal jeg op til 45x95, vil ikke have det til at se klodset ud.

J Juhani Jarlinge sagde:
Hej
Ny på forumet. Tänkt bygga optagon formet orangeri i sommer 6m i diameter taghøjde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og komme i gang. Nu til mit spørgsmål er 45x70 nok som regeltræ til vægge og tag, eller behøver jeg gå op til 45x95, vil ikke have det til at se klodset ud

Bestemt mig nu, det bliver 45x95

• Synes
Nove
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sagde:
Bestämt mej nu, det blir 45x95
Klog beslut. (y)

J Juhani Jarlinge sagde:
Hej
Ny på forumet. Tänkt bygga optagon formad orangeri i sommer 6m i diameter taghøjde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og starte. Nu til mit spørgsmål: er det nok med 45x70 som regeltræ til vægge og tag, eller skal jeg gå op til 45x95, jeg vil ikke have det til at se klodset ud
Ramme af en ottekantet bygning under opførelse ved en sø, med træstøtter og værktøj synligt. Skov i baggrunden under delvist overskyet himmel.

• Synes
  • Wow
Silver Flowers og 9 andre
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sagde:
Hej
Ny på forumet. Tænkt bygge optagon formet orangeri i sommer 6m i diameter taghøjde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og gå i gang. Nu til mit spørgsmål er 45x70 nok som regeltræ til vægge og tag, eller skal jeg op til 45x95, vil ikke have det til at se kluntet ud

• Synes
sinclairhacker
  • Laddar…
Udsigt over en igangværende bygningsprojekt ved søen, med grusbelagt gulv, metalcylindre og materiale stablet i hjørnet.

• Synes
Naturliv og 3 andre
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sagde:
[billede]

J Juhani Jarlinge sagde:
Hej
Ny på forumet. Tænkt bygge optagon formet orangeri til sommer 6m i diameter taghøjde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og gå i gang. Nu til mit spørgsmål er det nok med 45x70 som tømmer til vægge og tag eller skal jeg gå op til 45x95, vil ikke have, at det skal se klodset ud
Ramme til en ottekantet pavillon under konstruktion ved en sø, med en bærbusk i forgrunden og klar blå himmel i baggrunden. Ramme til en ottekantet pavillon under konstruktion ved en sø, med en bærbusk i forgrunden og klar blå himmel i baggrunden.

• Synes
Grymlan og 2 andre
  • Laddar…
Smukt og herlig beliggenhed, var det svært at få gennem byggetilladelsen?

A ati sagde:
Smukt og dejligt beliggenhed, var det svært at få igennem byggetilladelsen?
Nej, der stod en bygning på stedet, som var i dårlig stand, som jeg tog ned sidste år

• Synes
ati
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sagde:
[billede] [billede]
En ottekantet ufuldendt pavillon ved en sø, omgivet af forskellige byggematerialer og værktøj, herunder en trillebør og træ. Udsigt over en delvist færdig pavillon under konstruktion ved en sø, med betonsten på gulvet, en stige, en trillebør og åbne vægge.

• Synes
Silver Flowers og 4 andre
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sagde:
Hej
Ny på forumet. Tänkt bygga optagon formad orangeri i sommer 6m i diameter tag højde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og gå i gang. Nu til mit spørgsmål, er det nok med 45x70 som regeltræ til vægge og tag, eller behøver jeg gå op til 45x95, jeg vil ikke have det til at se klodset ud
Pavillon under konstruktion ved en sø med træramme og halvfærdigt tag, omgivet af natur og værktøjer på pladsen.

• Synes
Hydeisch og 2 andre
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sagde:
[billede]
Snart forår og så skal glaspanelerne og døre på plads

• Synes
Hydeisch og 3 andre
  • Laddar…
Flot!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.