Hej
Ny på forumet. Tænkt bygge optagon formet orangeri til sommer 6m i diameter tag højde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt sidste efterår, så nu er det bare at vente til foråret og sætte i gang. Nu til mit spørgsmål er det nok med 45x70 som regeltræ til vægge og tag eller skal jeg op til 45x95, vil ikke have det til at se klodset ud.
Ny på forumet. Tænkt bygge optagon formet orangeri til sommer 6m i diameter tag højde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt sidste efterår, så nu er det bare at vente til foråret og sætte i gang. Nu til mit spørgsmål er det nok med 45x70 som regeltræ til vægge og tag eller skal jeg op til 45x95, vil ikke have det til at se klodset ud.
J Juhani Jarlinge sagde:Hej
Ny på forumet. Tänkt bygga optagon formet orangeri i sommer 6m i diameter taghøjde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og komme i gang. Nu til mit spørgsmål er 45x70 nok som regeltræ til vægge og tag, eller behøver jeg gå op til 45x95, vil ikke have det til at se klodset ud
Bestemt mig nu, det bliver 45x95
Ny på forumet. Tänkt bygga optagon formad orangeri i sommer 6m i diameter taghøjde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og starte. Nu til mit spørgsmål: er det nok med 45x70 som regeltræ til vægge og tag, eller skal jeg gå op til 45x95, jeg vil ikke have det til at se klodset ud

Ny på forumet. Tænkt bygge optagon formet orangeri i sommer 6m i diameter taghøjde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og gå i gang. Nu til mit spørgsmål er 45x70 nok som regeltræ til vægge og tag, eller skal jeg op til 45x95, vil ikke have det til at se kluntet ud
Ny på forumet. Tænkt bygge optagon formet orangeri til sommer 6m i diameter taghøjde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og gå i gang. Nu til mit spørgsmål er det nok med 45x70 som tømmer til vægge og tag eller skal jeg gå op til 45x95, vil ikke have, at det skal se klodset ud

Ny på forumet. Tänkt bygga optagon formad orangeri i sommer 6m i diameter tag højde 3,8. Jeg har gravet ud og forberedt i efteråret, så nu er det bare at vente til foråret og gå i gang. Nu til mit spørgsmål, er det nok med 45x70 som regeltræ til vægge og tag, eller behøver jeg gå op til 45x95, jeg vil ikke have det til at se klodset ud