Er ved at færdiggøre min terrasse. Har kørt træ fra en mindre bolist-leverandør, som har været fantastisk. Skulle dog supplere med ca. 10 meter lægter nu til sidst - havde simpelthen bestilt for lidt.
Købte 45x145 NTR A hos Optimera.
For første gang i hele byggeprocessen havde jeg her til aften problemer med, at en del ankerskruer ikke "fæstnede" ordentligt, men bare drejede rundt.
Kan ikke forstå, hvordan der kan være sådan en kæmpe forskel på træ?