Hej!
Jeg skal til at hænge min projektor og lærred op i vores stue. Jeg er dog usikker på, om min plan holder.
Jeg har en projektor på 7,3 kg og et lærred på ca. 17 kg. Lærredet har 2 øjer i enderne (ca. 3 m langt motoriseret lærred), og mit håb er, at jeg kan hænge det op i spærpanelet i loftet (huset er fra '86 og har loftsplader som loft). De kroge, jeg havde tænkt mig at hænge lærredet op i, er 4,8 mm i diameter og 20x80 mm. Projektorbeslaget er en rund skive med huller langs kanterne. Jeg tror, jeg kan fastgøre det med 3 skruer (samme diameter som krogene, men længere), hvis de fastgøres i kanterne på spærpanelet. Ville det være bedre kun at fastgøre med 2 og sætte dem mere centreret?
Kan dette fungere, eller skal jeg finde en anden løsning?