Halløj.

Er i gang med at renovere en gammel lade for at kunne udnytte pladsen bedre.
Loftshøjden inde er alt for lav, så jeg skal hæve bjælkelaget med ca. 50 cm.
Har set og læst flere tråde om lignende ombygninger, men har brug for en konstruktionstegning for at få byggetilladelse, da det bliver en konstruktionsændring.

Har nogen et tip om en konstruktør, der "kan lide" gamle ladebygninger? 😃

Mvh
Tobbe
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.