Hej!

Jeg arbejder som anlægsgartner, så jeg er ingen ekspert på, hvordan huse er bygget :)
Nu er det sådan, at jeg har kigget på et hus fra 70'erne, som har brug for renovering. Der er trængt fugt ind under et af vinduerne osv., og hvis det bliver interessant, skal der selvfølgelig laves en inspektion, men mit spørgsmål er om husets konstruktion.
Dette hus har en form for plastfacade, og inde i væggen er der en form for korrugeret stål. Jeg har aldrig oplevet et sådant hus og ville gerne vide lidt mere om fordele og ulemper ved den konstruktion, eller om der er et navn for disse huse? Jeg har ledt forgæves på HELE internettet uden at finde noget. Taknemmelig for svar. J Widell

Læg op billeder samt en så detaljeret beskrivelse som muligt af hvad / hvor billederne forestiller.
Hvis du arbejder som anlægger kender du sikkert nogen snedker eller lignende, indkøb to kasser pilsner og "inviter" ham/hende...
Er du rigtig vidensbegærlig kan du tale med din kommune, plankontoret har tegninger som du så kan spørge en bygningsingeniør om, alternativt en snedker som du stoler på.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.