Jeg overvejer at sætte en ekstra dør ind i kælderen. Der, hvor døren skal være, sidder der nu et vindue. Væggen er muret i en form for stenmateriale (huset=1907, men lige denne væg er ikke natursten, men muret og pudset, sandsynligvis fra 40'erne).
Eftersom der allerede sidder et vindue der, burde jeg vel ikke behøve at overveje at lægge en bjælke over døren? Jeg havde altså ikke tænkt mig at gøre døren bredere eller højere end vinduet, men blot brække ud under vinduet ned til gulvet.
Bjælkelaget i etagen ovenover er i øvrigt i træ.
Eftersom der allerede sidder et vindue der, burde jeg vel ikke behøve at overveje at lægge en bjælke over døren? Jeg havde altså ikke tænkt mig at gøre døren bredere eller højere end vinduet, men blot brække ud under vinduet ned til gulvet.
Bjælkelaget i etagen ovenover er i øvrigt i træ.
Glem ikke beskyttelsesmaske for det kommer til at støve en del!
Klik her for at svare