Goddag denne solrige dag, nogen der kender dette mærke. Har nogle fyre der har malet taget "betongpannorna" med dette. Ser godt ud overordnet.
Jeg ved der er mange meninger omkring at male taget men har ikke råd til at skifte.

Danin Danin sagde:
Goddag denne solrige dag, nogen der kender dette mærke. Har nogle fyre der har malet taget "betongpannorna" med dette. Ser godt ud overordnet.
Jeg ved der er mange meninger om at male taget men har ikke råd til at skifte det.
Har lige fået fire tilbud på mit tag og alle brugte forskellige producenter af maling. Nok ingen større forskel på dem efter at have googlet lidt rundt, så den er nok lige så god som de øvrige.
Ang. Male tagstenene så er det et super alternativ økonomisk hvis alt andet ser godt ud, mener jeg. Mit tag er 280 kvm så en behandling inkl. maling og vente 10-15 år før det virkelig er tid til et skifte er vel pengene værd.

G Ganescha sagde:
Har precis fået fire tilbud på mit tag, og alle brugte forskellige fabrikanter af maling. Nok ingen større forskel på dem efter at have googlet lidt rundt, så den er nok lige så god som de øvrige.
Ang. Maling af tagstenene så er det et godt økonomisk alternativ, hvis alt andet ser godt ud, mener jeg. Mit tag er 280kvm, så en behandling inkl. maling og vente 10-15 år, før det virkelig er tid til udskiftning, er vel pengene værd.
Det blev fantastisk flot, de brugte omkring 8 spande gange 20 liter. Så ca. 30m2 per spand sagde han. Usikker på målene, men tror det bliver ret passende til to lag maling.

fik også en ekstra spand, hvis det skulle blive nødvendigt.
Pris 41000kr for vask og maling.
Ser man på prisen, ville jeg nok ikke male meget billigere, og så med den tid, kunne jeg arbejde i stedet.

• Et nyrenoveret hus med sort facade og et sort tag med røde detaljer. Gule mursten på nederste del af bygningen. Blå himmel med skyer i baggrunden.
  • Synes
Ganescha
  • Laddar…
Perfekt, takkede lige ja til et tilbud med en pris på 45000:-. Vask og maling. Spændt på resultatet. Tikkurilas er den farve, de vil bruge, samme mærke på anti-algen.

G Ganescha sagde:
Perfekt, takkede lige ja til et tilbud med en pris på 45000:-. Vask og maling. Spændt på resultatet. Tikkurilas er maling de vil bruge, samme mærke på anti-algen.
Du vil nok blive mere end tilfreds, det tog 1 dag at vaske husker jeg, samt 1 dag at male. Det var ret smidigt. De var dygtige til at håndtere sikkerheden, hvor de havde faldsikring på hele tiden. Det var vel en 6 uger mellem vask og maleri. Naboen gjorde det samme sidste år, dér gjorde de alt på 2 dage, vask og maleri. Ingen algemiddel samt ingen faldsikring.

Nu kiggede jeg på billederne fra da naboen malede og så logoen, det var sgu det samme firma. Det havde jeg helt overset og tænkte dem vil jeg ikke have :) Så de ser ud til at have brugt en bedre underentreprenør i år da.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.