Hej,

Har købt et 50'er hus med opklodset gulv. Nu ser det ud til at være helt OK ifølge Anticimex for så vidt, men der er en del af huset, som har vinylgulv direkte på betongulvet.

Den naturlige reaktion mener jeg er at lægge et nivell gulv der, for at undgå eventuelle problemer. Er der nogen, der har et andet forslag?

I der har lagt nivell gulv, hvad har I betalt pr. kvm cirka? Har I haft isolering mellem lægterne? Hvis ikke, føles gulvene kolde, eller bliver det OK alligevel med tanke på luften (den vil jo nok være varm, går jeg ud fra)?

Mvh,
/Magnus
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.