Hej!
Billedet viser mit køkken. Der står et køleskab/fryser, som jeg gerne vil dække med en væg/dækside. Jeg vil lave siden som en forlængelse af væggen, så alt ser ensartet ud. Væggen skal ikke være tynd som en plade, men gerne tyk som en indvendig dør for at give et mere stabilt indtryk.
I stedet for at sætte lægter op og købe plade/gips, kan det gøres hurtigere? Jeg tænker måske på sådan en tykkere spånplade, som jeg limer til gulv, væg og loft, eller almindelig cellplast, som jeg spartler op, eller limer en tynd plade på? Har du en god idé?
Det ville være godt, hvis den kan klare, at nogen kommer til at støde ind i pladen med skulderen, når man går ind i væggen. Væggen vil også kunne forankres i et skab, som jeg vil montere over køleskabet.
Jeg lavede en lignende væg af en plade k-plyfa med limet perlespont. Det ville fungere lige så godt at lime gips på begge sider, hvis man vil øge tykkelsen lidt. Limet i gulvet (muligvis en vinkeljern som skjules af køleskabet, kan ikke huske) og derefter i overkanten sidder den fast i køleskabets overskab.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.