har et gammelt torp, skal forlænge nogle eksisterende rør som har dimension 650mm.
Synes at være umuligt at finde, ville være taknemmelig for hjælp.
Mvh Christian
Synes at være umuligt at finde, ville være taknemmelig for hjælp.
Mvh Christian
65 mm såklart, ber om undskyldning....
I dagens situation stikker det op 110 plast 1 meter op fra jorden, hvor mine 65 bare er stukket ind, ser forfærdeligt ud...
Vil gå med bef 65 hele vejen ned, så alt synligt er 65 og derefter gå over til 110 under jorden.
I dagens situation stikker det op 110 plast 1 meter op fra jorden, hvor mine 65 bare er stukket ind, ser forfærdeligt ud...
Vil gå med bef 65 hele vejen ned, så alt synligt er 65 og derefter gå over til 110 under jorden.
Senest redigeret:
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 indlæg
Det er jo praktisk med en Lövsil over jorden også.
Protte
Protte
Bedrevidende
· östergötland
· 2 786 indlæg
Så vil jeg anbefale nærmeste blikkenslager. Mindste standardrør er 75 mm, men de burde kunne fremstille mindre.
Jeg vil ikke have nogen bladfangere, da jeg synes de er grimme. Har gitter i tagrenderne i stedet.
Findes der ikke nogen butik, der handler med gammelt byggemateriale?
Findes der ikke nogen butik, der handler med gammelt byggemateriale?
Måske du kan bruge noget sånt her og fjerne nogle dele, bliver til at se hvad der mikses til med
har ikke set eller brugt før
www.byggmax.se/trädgård/trädgårdsskötsel/trädgårdsredskap/anslutningskit-till-stuprör-greenline-svart-p703006?gclid=CjwKCAjw8ajcBRBSEiwAsSky_ZS6tYThwIuLSk5t60YbY5S5fV4YwTILjJgWHSqVAKs4S68JTVg49hoCIdcQAvD_BwE
har ikke set eller brugt før
www.byggmax.se/trädgård/trädgårdsskötsel/trädgårdsredskap/anslutningskit-till-stuprör-greenline-svart-p703006?gclid=CjwKCAjw8ajcBRBSEiwAsSky_ZS6tYThwIuLSk5t60YbY5S5fV4YwTILjJgWHSqVAKs4S68JTVg49hoCIdcQAvD_BwE
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 indlæg
En blikkenslager kan falske et rør sammen (i hvilken som helst dimension)
Protte
Protte
Klik her for at svare