Behøver hurtig hjælp!!!

Vi bor i et hus fra 53. Et betonhus.
Jeg er i gang med at rive tapet ned. En af ydervæggene har bulet ud, hele tiden vi har boet her. Nærmest som om der har siddet en tynd spånplade eller noget der.
Jeg begyndte at rive tapet ned, og når jeg nærmer mig det område, begynder der at komme gips. Ikke gipsvæg, men det ser ud som om det er spartlet med gips.
Jeg prikker lidt hul, og der kommer lidt smuldret cement ud.
Jeg lader det være og tænker, at jeg måske må leve med, at det er sådan. Er alligevel kun sengegavl og så langt nede, at vi ikke risikerer at skrue noget op der alligevel.
Men dampmaskinen opløste lidt af gipsen, og der blev et lidt større hul, og det føles som om halvdelen af væggen bagved er i gang med at smuldre. :(
Stykket det drejer sig om er måske ca. 50x50 cm.
Hvad gør jeg nu?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.