Hej
Vi er ved at brække gulvet op i kælderen for at lægge gulvvarme og indrette to soveværelser. Huset er et skråningshus fra 1943. Efter at have begyndt at brække samt banke puds af indervæggene, kan man se, at indervæggene, som består af mursten, har suget vand. Murstensvæggene står direkte på sprængsten og klippegrund og har kun en meget tynd sokkel under sig.
Mit spørgsmål er, skal man rive væggene og bygge nye med stålregler, eller kan man lade væggene være som de er? Væggene er ikke bærende.
//Petra