Hej!
Jeg skal sætte yderbeklædning (22x145) på et murstenshus (massiv mursten, tykke vægge).
Tanken er at fastgøre 45-reglar og derefter skrue liggende panel på dem.
Hvad anbefaler I, at jeg bruger til fastgørelse og hvor tæt bør disse fastgørelser sidde på reglarne? Er 45x45-reglar tilstrækkeligt?
Mvh
/Carl-Magnus
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.