Hej alle murere! :)

Jeg havde tænkt mig at mure en garage op med Lecablock i størrelsen 19x19x59. Tanken er at mure med gesims oppe ved tagfoden, da vi har det på beboelseshuset. En lille fin trappe med to trin havde jeg tænkt. Skal man tænke på noget angående, hvordan tagstolen skal være konstrueret? Har forsøgt at lede på internettet efter, hvordan man gør, men finder absolut ingenting.

Findes der nogen på forummet, som kan beskrive, hvordan man gør, eller give tips om læsning et sted?
 
P Pjoter1 sagde:
Hej alle murere! :)

Jeg havde tænkt mig at mure et garage op med Lecablokke af størrelsen 19x19x59. Tanken er at mure med gesims oppe ved tagfoden, da vi har det på hovedhuset. En lille fin trappe med to trin havde jeg tænkt. Skal man tænke på noget omkring, hvordan tagstolen skal være konstrueret? Jeg har forsøgt at lede på internettet efter, hvordan man gør, men finder absolut ingenting.

Er der nogen på forummet, der kan beskrive, hvordan man gør, eller tippe om læsning et eller andet sted?
Har du fundet mere info?
(Jeg er også på jagt! )
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.