Hej…
Hvordan gør man det nemmest her?
Jeg har brug for at mure igen i niveau med fundamentet udenfor, da der skal støbes en plade til udestue.
Skal man hugge glasblokkene ned først, eller kan man lade dem sidde, da indersiden er ligegyldig.
Mure op med blokke ved siden af vinduerne og så pudse jævnt, eller hugge glasblokkene væk?