Hej…
Hvordan gør man det nemmest her?
Jeg har brug for at mure igen i niveau med fundamentet udenfor, da der skal støbes en plade til udestue.
Skal man hugge glasblokkene ned først, eller kan man lade dem sidde, da indersiden er ligegyldig.
Mure op med blokke ved siden af vinduerne og så pudse jævnt, eller hugge glasblokkene væk?

se billeder.
Glasblokke under murstensvæg ved grund i have.

Mur af glasblokke i fundamentet på en bygning. Spørgsmål om at fjerne eller efterlade blokke foran støbning af betonplade til udestue.

Målebånd ved glasblok og mur, brugt til at måle afstanden og planlægge, om glasblokkene skal fjernes før muring til ny fundamentplade ved udestue.
 
B
Jeg havde fjernet disse og muret hullet til med lecablokke.
 
  • Synes
JimmieJohnsson
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.