Hej!
Jeg og min familie har en Storpool fra J&F.
Poolen er 5,45 i diameter og er 1,32 dyb.
Sagen er den, at der aldrig kommer nogen, der kan samle den, og vi vil ikke kaste os ud i det selv.
Vi havde en fyr fra J&F, men som nu har trukket sig af forskellige årsager.
Vi vil nå at bade, inden sommeren er slut.
Problemerne startede med, at firmaet, der skulle planere jorden, ikke kom i 5 uger, og nu har vi Ingen, der kan montere poolen.
Vi betaler selvfølgelig, hvad det koster.
Det går fint at komme, når det passer.
Vi bor lige uden for Eskilstuna.
Email os på:
wallbom893@hotmail.com
Taknemmelig for hjælp!! :-[
Ps: Jorden er planeret og klar, men den skal ikke graves helt ned... men nu er der som sagt ingen, der kan hjælpe os.