Hej!

Jeg og min familie har en Storpool fra J&F.
Poolen er 5,45 i diameter og er 1,32 dyb.
Sagen er den, at der aldrig kommer nogen, der kan samle den, og vi vil ikke kaste os ud i det selv.
Vi havde en fyr fra J&F, men som nu har trukket sig af forskellige årsager.
Vi vil nå at bade, inden sommeren er slut.
Problemerne startede med, at firmaet, der skulle planere jorden, ikke kom i 5 uger, og nu har vi Ingen, der kan montere poolen.
Vi betaler selvfølgelig, hvad det koster.
Det går fint at komme, når det passer.
Vi bor lige uden for Eskilstuna.
Email os på: wallbom893@hotmail.com

Taknemmelig for hjælp!! :-[
Ps: Jorden er planeret og klar, men den skal ikke graves helt ned... men nu er der som sagt ingen, der kan hjælpe os.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.