2,631 læst ·
2 svar
3k læst
2 svar
Montering af bordplade i sten over vask og tørretumbler i badeværelse
Hej!
Jeg har lige renoveret mit badeværelse og planlægger nu at sætte en bordplade over vask og tørretumbler uden underskabe og har brug for hjælp til, hvordan dette skal regles for at kunne fastgøres godt og være sikkert.
Regler, konsoller og/eller ben. Hvad er bedst?
Væggematerialet er af gips.
Bordpladen vejer ca. 50 kg.
Målene på pladen er ca. 1600 x 600 mm.
Før renoveringen sad der en laminatplade på samme sted som denne plade skal monteres.
Taknemmelig for al hjælp!
Jeg har lige renoveret mit badeværelse og planlægger nu at sætte en bordplade over vask og tørretumbler uden underskabe og har brug for hjælp til, hvordan dette skal regles for at kunne fastgøres godt og være sikkert.
Regler, konsoller og/eller ben. Hvad er bedst?
Væggematerialet er af gips.
Bordpladen vejer ca. 50 kg.
Før renoveringen sad der en laminatplade på samme sted som denne plade skal monteres.
Hvorfor ikke montere fem ben på pladen. To i hver ende og et i midten mellem maskinerneB Backe1 sagde:Hej!
Jeg har netop renoveret mit badeværelse og planlægger nu at sætte en bordplade ovenpå vask og tørretumbler uden underskab og har brug for hjælp til, hvordan dette skal reguleres for at kunne fastgøres godt og være sikkert.
Regler, konsoller og/eller ben. Hvad bliver bedst?
Vægmaterialet er af gips.
Bordpladen er ca. 50 kg tung
Inden renovering sad der en laminatplade på samme sted, som denne plade skal monteres på.
https://www.bauhaus.se/mobelben-habo-511-matt-nickel#pc_selection=1294861=1391917
Klik her for at svare