Hej i varmen,
Skal bytte ud en gammel altankasse (se billeder).
Tænkte erstatte træstykkerne med galvaniseret kantbånd "model bred". Popnitte fast i en ny altankasse og skrue fast i vinduesbleget med pladeskruer.
Godt eller *nus?! Jeg er jo lidt bekymret for vægten, jord plus vand vejer jo en del 😬
Modtager taknemmeligt synspunkter!