Jeg som er nybegynder forsøger at montere vindueskarme i marmor, men er gået lidt i stå.
Hvordan gør man, når underlaget af OSB er skævt, hvis man skal montere en vindueskarm i marmor? At fylde op med noget spartelmasse er vel ikke okay, da OSB'en vil suge fugt?
Endnu sværere spørgsmål, hvordan gør man, hvis underlaget er af GIPS? Må man så ikke fjerne gipsen eller skrue et ekstra lag OSB på?
Hvorfor kan du ikke montere den på gips? De limes vel fast antager jeg.
Jo, det er lidt skævt, men ikke meget, hvad har du for pas?
Det er nok tilstrækkeligt at lægge noget imellem, fx en lille bit mælkepap for at få det i vater.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.