Hej! Jeg er i gang med at sætte en fondvæg op med Moelvens panel Sjöbod. Problemet er, at et bræt ud af otte er beskadiget, dvs et svind på 12% allerede inden jeg er begyndt. Dette på et produkt, som er "prima" og koster over 600kr/m2. Er det kun mig, der har været uheldig, eller er der nogen andre, der har lignende erfaringer?

Ja!
Vi købte ca. 50m2 Trend Fas færdigmalet hvid.
Åbnede flere pakker og kvaliteten var dårlig, og hvis jeg husker korrekt, havde vi 30-40% som ikke var fuldgode.
Endte med at vi reklamerede over det hele. Byggemarkedet gad ikke hente det, og det endte med, at vi sorterede det, der var ok, supplerede med yderligere pakker og satte op. Meget ekstraarbejde mao!

Ok, interessant. Så er en "kass-procent" på 12 et skridt fremad, sammenlignet med dine 30-40%. Godt at vide til næste gang jeg handler. Jeg må simpelthen forhandle mig til et overantal eller lavere pris som kompenserer. Desværre er det nok os forbrugere som gruppe, der må betale for festen (kvalitetsbristerne) med både arbejde, tid og penge.

Købte to pakker Sjöbod Lava tidligere i foråret, kunne bruge alle planker

Og jeg satte et helt tag op på 80 kvm i foråret uden problemer. Der var nogle panelbrædder, der var kantstødte allerede fra varehuset Bauhaus, så det skyldtes ikke produktet. Jeg tror, de jeg købte, hedder SLÄT hvidgrunderede eller lignende.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.