Hej! Jeg er i færd med et lille byggeprojekt, og jeg har brug for et par 22 mm MDF-plader. Først vil jeg gerne vide, hvad en 1200x2400 mm MDF-plade koster cirka. Så vil jeg gerne vide, hvor i Göteborgsområdet man kan købe MDF-pladerne samt få dem tilskåret, helst samme sted og til en rimelig pris. Hvad plejer det at koste at få plader tilskåret, tror I, pr. snit?!? Har tjekket hos Beijer, men de virker ret dyre i sammenligning, har jeg fået forklaret.
Taknemmelig for svar // Ian
Taknemmelig for svar // Ian
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 257 indlæg
Hornbach har plader, som desværre ligger under tag udendørs. Bauhaus i Bäckebol opbevarer sine indendørs og har tilskæringsservice. Disse to har rimelige priser, men hvordan servicen er ved jeg dog ikke.
Det nærmeste du kommer Majorna må jo være Frölunda, hvor der burde ligge et mindre byggemarked, synes jeg. Ikke fordi jeg ved noget, men der ligger jo en pokkers masse andre farve, tapet og gulv -firmaer der, så man ved jo aldrig!
Mölndal har jo ellers! K-Rauta har jo en meget god tilskæringsservice. Åbent fra kl. 7 om morgenen. De ligger vel ikke nederst i pris i øvrigt...
Har du ingen bil? Man kan jo leje lastbiler ved statoil marconimotet, som ikke ligger så langt herfra, hvis du skulle få brug for det.. Men måske er det dét, du vil undgå
Mölndal har jo ellers! K-Rauta har jo en meget god tilskæringsservice. Åbent fra kl. 7 om morgenen. De ligger vel ikke nederst i pris i øvrigt...
Har du ingen bil? Man kan jo leje lastbiler ved statoil marconimotet, som ikke ligger så langt herfra, hvis du skulle få brug for det.. Men måske er det dét, du vil undgå
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 257 indlæg
MDF findes på de fleste steder, der sælger byggematerialer. Disse koster omkring 100-180kr/m2 afhængigt af tykkelse. Er det præcisionsarbejde, du har brug for til savningen, går det nok på omkring 300-400kr i timen. Hos Beijer plejer de at være venlige og save uden omkostninger. Men man må nok ikke være for besværlig. Held og lykke med projektet, og lov os at vise billeder af det færdige værk! 
Klik her for at svare