Har revet det gamle køkken i sommerhuset og skal bruge pladsen som entré. Der kommer til at stå garderobeskabe til højre. Køkkenet er nu et andet sted.
Det pudsede, vi ser, er bagsiden af ovnen med keddyindsats. Bliver rigtig varm og dejlig efter en stunds optænding og beholder varme op til 12-13 timer. Ønsker at have den åben fremover og udnytte som element.
Den øverste halvdel er malet, og der har siddet køkkenskabe. I midterdelen var der fliser. Der sidder en eller anden form for primer. Jeg tror, det bliver svært at fjerne primer/farve.
Hvad er det bedste og letteste? Jeg overvejer at flise. Eller modvirker det? Findes der fliser i fedtsten f.eks. Det burde være godt ud fra et "element-perspektiv". Eller bare male/pudse? Findes der andre løsninger?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.