Vi har mkt renovering foran os. Må leje mkt arbejde ud pga egen uvidenhed (vi maler kun selv) så materialevalg må vi forsøge at holde lavt budget på (mærk vel, ikke lavbudget)....

Hvor handler vi billigt? Alt fra badeværelsesklinker/fliser, badeværelsesindretning til gulvvarmesystemer og håndklædetørrere? Også hårde hvidevarer i god energiklasse.

Ja, hvad forventer du? Tips til indkøbssted i Skåne, hvis du selv bor i fx Norrland?
Du burde måske præcisere mere, hvor dit indkøbsområde ligger. :x

Kig lidt rundt på nettet for at se, hvad tingene koster, og fortæl derefter Hantverkarna, hvilken pris du har fået, og giv dem chancen for at matche den. Visse firmaer ville aldrig montere produkter, som kunderne selv har købt, så det kan være en god idé at tjekke situationen med de firmaer, I skal arbejde med.

• Synes
LillaHon
  • Laddar…
roland53 sagde:
Ja, hvad forventer du? Tips til indkøbssted i Skåne, hvis du selv bor i fx Norrland?
Du burde måske præcisere mere, hvor dit indkøbsområde ligger. :x
Jeg har hørt om mange, der handler online og bestiller fra udlandet, håber at sådanne tips dukker op her. Geografisk placering mindre interessant, mange firmaer tilbyder "fri fragt" fx dem vi har købt massagekar af :)

Mit tip er at gå til et mindre lokalt trælast. Da jeg skulle bygge terrasse, lavede jeg en liste over, hvad jeg skulle have, og priser med laveste pris på nettet. Kørte til trælasten og bad dem matche, hvilket de gjorde nogenlunde. At jeg så kun behøver at køre 5 minutter for at hente tingene i stedet for 25, gjorde, at jeg kunne tage de ekstra 3 %, med meget mindre bøvl. Desuden støtter man jo lokale virksomheder, hvilket jeg synes er vigtigt.

• Synes
LillaHon
  • Laddar…
Lav en liste over, hvad der skal købes, og sammenlign derefter priser på forskellige byggemarkeder (via internettet).
Spørg også lokale butikker i området, hvad prisen er hos dem.
Så er det bare at handle der, hvor det behager. :D

blocketebaytraderarinkabyikeabyggmaxbauhausprisjaktgränsbygdenaxminsterseltmanndustinhornbachkakelplattanicaclassebygghemmarustaelgiganten.........

seriøst, hvilket svar forventede du dig?

Nimajneb sagde:
blocketebaytraderarinkabyikeabyggmaxbauhausprisjagtgränsbygdenaxminsterseltmanndustinhornbachkakelplattanicaclassebygghemmarustaelgiganten.........

seriøst, hvilket svar forventede du dig?
Ngn med tyske referencer at give måske....Vidlyftig spørgsmål - vidlyftige svar. Tak så længe.

Har man et lavt budget så begynd med at overveje, hvad I virkelig har brug for.... at forsøge at bygge/renovere med lavt budget og samtidig ønske høj standard og samtidig ikke gøre noget selv vil ikke fungere....

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.