Hej,
Vi skal ordne vaskerummet i vores kælder (ikke drænet, så intet træ osv.). Væggene skal være så ens som muligt de eksisterende hvide vægge. Hvad skal jeg tænke på, når jeg udfører dette arbejde? Har ingen videre indsigt, så alle tips værdsættes.
  • Kold kælder
  • Byggerne kommer til at installere ventilation
  • Tænkte at følge denne artikel for pudsningen: https://www.dinbyggare.se/putsa-en-innervagg/ - noget mere at tænke på her? Noget specielt materialevalg i betragtning af at der kan være fugt i kælderen?
  • Når jeg maler senere, hvad skal jeg tænke på der? Nogen speciel farve der også?

Hvis det er sådan, at pudsning (som artiklen antyder) er svært, så er jeg åben for bare at banke af, slibe til og male. Det gør ikke så meget, hvis væggen er ujævn. Men jeg vil forstå, om det påvirker noget i forhold til fugt osv.
Mange tak!

• Vaskerum i kælderen med en vaskemaskine, en radiator, og ubehandlede vægge med pletter af blå og hvide farver under renovering.
  • Kælder med ujævne vægge, hverken malet eller pudset, synlige rør og fliser på gulvet. Potentielle fugtproblemer.
Senest redigeret:
Puds hele væggen samtidig, også den eksisterende overflade. Maling foretages med silikatmaling

• Synes
Claes Sörmland
  • Laddar…
Jeg hørte noget om, at man har brug for et net, som man sømmer på. Passer det?

Bedste svar

Selvfølgelig, et armeringsnet. Det står nok i en guide. Lidt som denne:

• Synes
alexander___
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.