Hej alle sammen!

Jeg har et funkishus med betonfliser og vil bevare gamle udadgående vinduer. De bliver hvide. Jeg vil bruge noget sølvfarvet materiale på vindskeder, vindueskarme og tagvandafledning.

Jeg er bange for, at sølvmetallic bliver for moderne? Og jeg har hørt, at magestic kan blive misfarvet af forskellige ting. Huset skal males om med stænkpuds om et par år.

Feedback fra lignende projekter eller nogen med indsigt vil blive meget værdsat. Hvilken plade passer formålet i form af funktion og stil?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.