Hej!

Vi har revet et skab i vores gamle hus fra 1912. Da fik vi også løftet et stykke af gulvet og kunne se, hvad der var derunder. Rummet hvor skabet står er på anden sal. Det som var under gulvet ligner aske, grus, stenkul eller noget. Der lå også sten der! Det støvede en hel del, og man blev sort på hænderne. Dog ikke som trækul men det var hårdere. Er der nogen der har en idé om, hvad det kan være, de har lagt under gulvet? ???

/Ziro
 
Hej!

Jeg har vist selv fundet svaret. Det er slagg! Tilsyneladende et almindeligt materiale, som man brugte som isolering i gamle dage. Det holder vist varmen godt.

/Ziro
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.