Hej!
Vi har revet et skab i vores gamle hus fra 1912. Da fik vi også løftet et stykke af gulvet og kunne se, hvad der var derunder. Rummet hvor skabet står er på anden sal. Det som var under gulvet ligner aske, grus, stenkul eller noget. Der lå også sten der! Det støvede en hel del, og man blev sort på hænderne. Dog ikke som trækul men det var hårdere. Er der nogen der har en idé om, hvad det kan være, de har lagt under gulvet? ???
/Ziro