Hej.
Jeg er i gang med at bygge køkkenet om og har revet det gamle ud. Det nye køkken skal være et andet sted. Der, hvor det tidligere køkken stod, skal jeg sætte en gipsvæg op. Men hvad gør man med hullet ind til skorstenen? Tidligere var emhætten ført der. Hvis man kigger ind i hullet, går det i en separat kanal og direkte op gennem skorstenen.
Kan man bare lægge en gipsplade over, eller skal man gøre noget ved hullet?