Hej! Har revet gulv med plastik mod beton og vægge med træregler og isolering for ca. et halvt år siden i pejsestuen i vores kælder.
Alle øvrige rum i kælderen har opgjutne gulve samt pudsede vægge undtagen i pejsestuen. Her er det ren umalet beton på gulv og betonhulsten til vægge.
Nu til problemet. Har gjort rent ordentligt i flere omgange, prøvet at affugte med en ordentlig Woods-maskine i længere tid, samt behandlet gulvet med Mögel-Fri. Men det lugter stadig en hel del fra, hvad jeg stadig mistænker, gulvet? Det er så meget, at man kan lugte det op på beboelsesplanen.
Tips til hvad man kan gøre??? Isolere og støbe op i samme højde som resterende rum? Taknemmelig for alle idéer, tanker og tips!