Hej!
Tænker min bygherre rigtigt angående tagbyggeriet?
Tagpap
Undertagspap
Råspont 20-23mm
Plade (ligger tilbage fra det gamle tag og vil sandsynligvis blive bygget ind, lidt rusthuller men for det meste godt)
TRP 70mm
Sprøjtet isolering
Det betyder, at der bliver en luftspalte over TRP'en, men er den nok?
Tænker mest, at næsten halvdelen ligger tæt mod pladen.
Hvis jeg desuden fjerner pladen, ligger den jo direkte mod råsponten.
Burde der ikke være noget under råsponten, eller virker løsningen god?