Hej,
Jeg skal til at isolere taget på min garage og har nogle overvejelser omkring størrelsen på luftspalten og valg af materiale. Planen er at lægge masonit med afstandsstykker mod råsponten for ventilation mod tagfoden. Spørgsmålet er, hvor stor luftspalten skal være, jeg har læst alt fra 25mm til 45 mm, og om der kræves en særlig kvalitet på masoniten?
Taget er 28 m2 og har en hældning på 6 grader.