Skal begynde byggeri af 2 bilgarage om en uge og har angst angående hvilken ports ophejsning jeg skal vælge.
Det, der er vigtigt, er, at der er motor til portene samt isolerede (det vil være 7-10 grader).
Er der nogen, der har et forslag? Har kigget på Hörmann Renomatic, men de virker lidt dyre.