Skal begynde byggeri af 2 bilgarage om en uge og har angst angående hvilken ports ophejsning jeg skal vælge.

Det, der er vigtigt, er, at der er motor til portene samt isolerede (det vil være 7-10 grader).

Er der nogen, der har et forslag? Har kigget på Hörmann Renomatic, men de virker lidt dyre.
 
Hörmann laver meget gode porte. God kvalitet og føles solide. Men jeg ville nok have lagt nogle tusindlapper og fået supramatic-motoren i stedet. Den åbner 22 cm/sek. Promatic åbner med 14 cm/sek.

Skal du åbne 250 cm, tager det 17,8 sek med promatic. Supramatic gør det på 11,3 sekunder.
Det kan lyde fjollet, men skal du ind i garagen lidt hurtigt, kan disse sekunder føles frustrerende. :)

Jeg har supramatic og jeg kan næsten synes, at den føles langsom nogle gange.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.