Som sagt, rigtig tilfreds. Men blev nogle timer i både stanser- og fræsemaskinen. Og ikke mindst foran tegneprogrammet.

Nu er jeg begyndt at tegne et skostativ og hattehylde.

Fremstillede også holdere til tandbørsterne. Ingen stor ting, men blev kanon.

• Synes
FiaPåhöjden
  • Laddar…
og er der nogen, der vil kigge nærmere på sengene, så er det helt ok. Og kan jeg svare på nogle spørgsmål, hvis der er nogle, så gør jeg gerne det

Oscar H G Dyrstad sagde:
tak, nogle flere forslag eller erfaringer?
Bare erfaringer (og måske et forslag):
Har boet i køjesenge mange gange, for det meste med gode oplevelser, blandt andet på den tid man i unge år gjorde "lumpen".

Men det har også sluttet sådan :(

Husker en gang ved et firmaevent, hvor vi boede fire personer i et rum med to køjesenge.
Jeg endte i en øverseng, og fik behov for at gå og gøre, ja I ved hvad, om natten.
Satte mig op, strakte benene ned og så, bump, gulvet var jo en meter lavere.
Intet behageligt opvågning kan jeg love :thumbdown:

Så forslaget er: undgå køjesenge!
Vi har sådanne i fritidshuset, men øversengene bruges ikke, andet end til kufferter og kasser.

Sengen er lavet i 25*25 rør. 2mm gods. Vejer meget lidt. Og er tvær stiv. Svajer eller vibrerer slet ikke. Smart bygget helt enkelt:)

Alexander Kraft sagde:
Sengen er lavet i 25*25 rør. 2mm gods. Vejer meget lidt. Og er tvær stiv. Svajer eller svajer nul. Smart bygget helt enkelt:)
Og hvordan påvirker det personsikkerheden?

Fortæl hvad du har for vægmateriale så kan man give bedre forslag. Jeg byggede en del loftsenge i 80'erne og den bedste var foldbar med gasfjedre fra bilskrotten.

I hver charter-sejlbåd er der køjesenge. Ingen problemer overhovedet. Men jo, at klatre ud og tisse midt om natten kan være lidt besværligt.

Thomas_Blekinge sagde:
I varje charter-sejlbåd findes der køjesenge. Ingen problemer overhovedet...
Nej, ingen problemer for skipperen, for køjesengene findes i forskibet, hvor lejede gaster og andre mindre værdifulde sover.
Ikke i kabinerne agterud, hvor skipper og ejer kojer.

Alexander Kraft sagde:
Sengen er lavet i 25*25 rør. 2mm gods. Vejer meget lidt. Og er tvær stiv. Svajer eller vakler nul. Smart bygget helt enkelt:)
Blev pænt...bliver lidt problem at håndtere stålrør for mange tror jeg dog - kræver et andet værktøjssæt og skillset ?

/K

KnockOnWood sagde:
Bare erfaringer (og måske et forslag):
Har boet i køjesenge mange gange, for det meste med gode oplevelser, blandt andet dengang man som ung gjorde "lumpen".

Men det har også sluttet sådan dér :(

Mindes en gang ved et firmaevent, hvor vi boede fire personer i et værelse med to køjesenge.
Jeg endte i en overseng, og havde brug for at gå ud i nattens mulm og mørke og gøre, ja I ved hvad.
Jeg satte mig op, strakte benene ned og så, bump, gulvet var jo en meter lavere.
Ikke en behagelig opvågning kan jeg love :thumbdown:

Så forslaget er: undgå køjesenge!
Vi har sådanne i fritidshuset, men oversengene bruges ikke, andet end til kufferter og kasser.
En ren vanesag...bygger man en seng som man ikke kan stige direkte ud af heller (fx stige i fodenden/halve langsiden kun) så mindskes risikoen for fejltagelser betydeligt :)
/K

Det er en vanesag. Som studerende boede jeg i loftseng i flere år, men der havde vi loftshøjde på 3,80. Sengen var typ 2x2 m.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.