4,675 læst ·
4 svar
5k læst
4 svar
Loft i køkken...hundtonit, eller noget andet?
Skal vælge loft til køkkenet og fik tip om at tjekke de varianter, som Huntonit tilbyder.
På stedet i butikken føles det dog som om både deres "Classic" og "symfoni" har en let gulnende hvidfarve. Er det en synvilla? Ser det okay ud, når de først sidder i loftet?
Ved en direkte sammenligning af byggelits tilsvarende havde den en mere sprød nuance af hvidt.
På stedet i butikken føles det dog som om både deres "Classic" og "symfoni" har en let gulnende hvidfarve. Er det en synvilla? Ser det okay ud, når de først sidder i loftet?
Ved en direkte sammenligning af byggelits tilsvarende havde den en mere sprød nuance af hvidt.
Tak for svaret
Ved du eller nogen anden, hvordan Hontonits kvalitet er sammenlignet med byggeelit?
Nej desværre har jeg ikke prøvet byggelit. Men jeg er meget tilfreds med huntonit. Bare smæk op og skru fast. Der er jo to længder og to bredder, og nogle forskellige mønstre, så jeg synes, de dækker næsten alle mulige steder og stilarter.
Vi har Huntonit Symfoni i køkken, badeværelse samt et soveværelse. Synes det er et fint loft, nemt at montere. Også nemt at holde rent, er en ret "glat" overflade, så det er nemt at tørre af (hvor ofte man nu tørrer loftet...).
Jeg monterede mine med dyckert, har du et stort loft så anbefaler jeg en dyckertpistol. I et rum skruede jeg, men det blev ikke lige så godt synes jeg.
Tænk også på at passe det ind, så du får lige store stykker på hver side, hvis du forstår, hvad jeg mener
Jeg monterede mine med dyckert, har du et stort loft så anbefaler jeg en dyckertpistol. I et rum skruede jeg, men det blev ikke lige så godt synes jeg.
Tænk også på at passe det ind, så du får lige store stykker på hver side, hvis du forstår, hvad jeg mener
Klik her for at svare