Det er nu tid til at sætte panel (perlespont) op på gipsen i mit sommerhus. Af en bekendt fik jeg rådet at lime panelen i stedet for at sømme den. Jeg har også læst engang/et eller andet sted, at man kan gøre det. Er dette en anerkendt metode, og hvordan fungerer den? Den lyder ikke så rigtig god synes jeg, en søm er jo en søm!
Taknemmelig for synspunkter og kommentarer
 
om muligheden findes, så vil jeg absolut vælge at banke den fast med dyckert
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.