Den indre damask skal ikke være rund men har en form som på eksempelbilledet. Desværre findes mig bekendt ikke delte damasker til den form vel?
[billede]
Hvor er det den ikke er rund?
Ser den ikke ud sådan her?
Nej den side, der sidder mod gearkassen, har formen som på billedet ovenfor, altså ikke rund.
Mod hjulet er den dog rund
Spændende, havde aldrig kunne forestille mig, at der skulle findes andet end runde manchetter.
Hvordan fastgør man den?
Har du ikke nogle flere lidt tydeligere billeder?
Det plejer jo at være "gummiklackar" på damasken, det går ikke at beholde den runde del længst inde, kap det andet af og sæt en delbar damask "udenpå" den gamle?
Men som sagt ovenfor, tjek hvad en drivaksel koster, når du først har kørt rundt med et hul i damasken, er der risiko for, at der er kommet snavs ind i leddet, og så er den salat inden kort tid i hvert fald ...
Kommet frem til at jeg gør som nævnt ovenfor, skærer den gamle damasken af, men beholder den del som er nærmest gearkassen. Derefter tager jeg en delt damasker og trækker på. Skal jeg trække den nye damasker, så den sidder kant i kant med den nuværende eller trække den lidt længere mod gearkassen, så den ikke glider af?
Kommt frem til at jeg gør, såsom nævnt ovenfor, skær er gamle damaskern fast sparer den del som er nærmest gearkassen. Sen tager jeg en delt damasker og træder på. Skal jeg trække den nye damaskern så den sidder kant i kant med nuværende eller trække den lidt længere mod gearkassen så den ikke glider af?
[billede]
Update? Hvordan gik det?
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.