Hej

Købte flere tuber no more nails og begyndte at lime panelplader direkte på plastgulv i badeværelset, fæstnede godt med det samme, men så efter et par minutter slap det, nå ja må vel sætte en bræt der og sætte i spænd. ops det løsner sig på den side også... I ved, man står der og alt bare slipper ... man man gir jo ikke op for det skal blive færdigt i dag!!

Man indser at det ikke vil fungere, må fjerne alt lim,.. finder en tube pl400 tester, men den fejler også.

Så nu søger jeg en lim som griber straks og hvor man slipper for at have panelet i spænd.

Kan Xtremfix eller Ess Tack Pro være noget?

Eller skal jeg sætte panelet i spænd? gør jeg noget forkert eller?

S
har du gjort rent før?

Ja ligesom limet fæstede godt mod tæppet og pladen men løsrev sig i sig selv, skar jo af pipen en cm så kæmpe tyk streng var det jo ikke..

Har jo ikke tørret af tæppet eller pladen, jeg oplevede ikke at det var særligt beskidt..

Det er nok bedre lim der gælder, som hugger direkte så man slipper sætte det i spænd...

S
væggene har vel for stor bøjning. eller også er det for fugtigt

sidder jo ny osb og gips bagved...kan muligvis være en urimeligt lille bøjning..=) og det er knastørt...den eneste fugt er min øl...

Vil prøve cascos og se hvordan det fungerer..men det er da mærkeligt..det burde jo gå..

S
sika maxtack 123 fix er ren skidt lim

Købte, Casco Xtremfix, rigtig godt greb med det samme! Lidt dyrere, men helt klart det værd.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.