Nu skal vi se om jeg har forstået rigtigt angående hvad fru Lind mf skrev i "sten vs træ"
Hvis man bygger et hus i letbeton....tyktykt sådan...typ 45cm, behøver man så ikke isolere huset med træ og ting på indersiden??
Men så kan man jo ikke tapetsere uden at skulle male hele huset, eller har jeg forstået det forkert igen??
Kan man gøre huset helt i sten, altså de ydre vægge og ikke isolere dem..og så sætte træ i alle de andre vægge, eller bliver det underligt...tænkte lidt så man kan tapetsere...
eller skal man holde sig til LB der også og male væggene? 8)