Hej

Jeg undrer mig om der er nogen der ved noget om dette...

Lige nu er der et udendørsrum med vægge og pladstag uden isolering. Udendørsrummet er bygget på støbte stolper og trykimprægneret træ.

Jeg vil gerne lave dette rum om til en del af boligdelen med varme. Rummet skulle fungere som et soveværelse...

Er det muligt at gøre det, og hvad skal man tænke på tror du? Uderum med grå vægge og plåttag, bygget på støbte stolper. Trapper fører op til indgangen, og et træ ses i forgrunden. Lyst uterum med spisebord dækket med prikket dug, lysekroner i loftet, og zebra mønstrede gardiner. Store vinduer med udsigt til haven.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.