Hej
Jeg undrer mig om der er nogen der ved noget om dette...
Lige nu er der et udendørsrum med vægge og pladstag uden isolering. Udendørsrummet er bygget på støbte stolper og trykimprægneret træ.
Jeg vil gerne lave dette rum om til en del af boligdelen med varme. Rummet skulle fungere som et soveværelse...
Er det muligt at gøre det, og hvad skal man tænke på tror du?