Hejsa,
Vi har en tilbygning i forbindelse med vores hus på ca. 20kvm med separat indgang. Dette vil jeg lave om til et ekstra soveværelse.
Jeg havde også tænkt mig at skifte døren til en terrassedør samt åbne væggene, så det bliver en almindelig indendørs dør.
Væggene er af puds, og der er en radiator, som desuden fungerer rigtig godt.
Godt at vide: tilbygningen er væg i væg med bryggerset. Og bryggerset bliver til et større køkken, da der kun er en væg imellem køkken og brygger, og den væg vil blive revet ned.
Hvad tror I? Behøver jeg gøre noget ved væggene, da det bliver vores soveværelse? Hvad skal jeg tænke på? Jeg tænker også på kulden, luftfugtigheden, behageligheden generelt...etc.
Håber at I forstår min beskrivelse
Hilsener