Hej!

Jeg skal montere skyggeliste i et rum med skråtag.
Er det muligt at geringsskære og få fornuftige hjørner med denne liste? Taknemmelig for tips i så fald.

Jeg har læst, at der findes mere passende lister til dette, men har allerede købt lister til dette rum.

Som sædvanligt er billeder til stor hjælp, når man skal forsøge at give tips og råd.
Hvilken type skyggelist, hvordan ser rummet ud osv.

Det plejer at være muligt at lyve det meste sammen med mere eller mindre mængder latexfog.

Er ikke hjemme nu, men kan tage bedre billeder senere, men dette er listen og vinklen nedenfor

• Hjørne i rum med lyse trægulve og grå vægge, viser en metalstrip og vinklen ved fodliste.
  • Hvitt fyrretræliste fra Byggmax, 21x43 mm, vist ved vinkel. Artikelnummer 08621044. Prisen vises som 26,95 kr/m.
Ofte plejer man at sætte en glat skråtakslist i den nedre vinkel, som man derefter støder loftlisten mod. At forsøge at skære det nedre hjørne i ger havde jeg nok aldrig kastet mig ud i.

Sæt listen i loftet i stedet for på væggen, så bliver alt meget lettere

• Synes
Joak og 1 anden
  • Laddar…
Ja, den der ser ret mærkelig ud, hvis man sætter den på væggen. I loftet er det jo bare helt almindelige vinkler.

Ja det var ikke nemt at få til, når lofthøjden varierer. I de almindelige værelser, hvor vi har 250 i lofthøjde rundt om, er denne liste ikke noget problem.

Ved I, om hålkælliste er lettere at få til i hjørner og vinkler?

Men har du sat det på væggen? Hålkärl er ikke lettere.

Ja, vi har den på væggen i hele stueetagen og alle rum ovenpå, der ikke er åbne op i kip, og får så en anden vinkel.

Vi kørte på hulkeliste, det blev kanon selv ved taghældning:)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.