Overvejer at sætte et slags hegn op, hvor man går ind til haven, så hunden ikke løber ud på vejen og så der bliver lidt mindre indkig. Jeg kunne godt tænke mig nogle forslag til, hvordan man nemmest kan gøre dette.

Tænkte på, om man kan sætte noget på det eksisterende indkigsskjold Indgang til have med hvidt hegn og lav busk ved siden af. Vådt fortov og asfalt ses bagved. Planer om at sætte op en port for at holde hunden inde. Hvidt stakit ved indgang til have, med buske og grønne hegnspaneler ned mod asfaltsti.

Mats-S
Det bør vel være det enkleste, som du foreslår, at hænge den på eksisterende indsynsbeskyttelse.
Synes du, at slutbrættet er for svagt, kan du jo sætte en ekstra regel på slutbrættet som "stolpe" for lågen. Ved hækken må du nok sætte op en egen stolpe, ellers bliver det nok vaklende :)
I øvrigt kan det nok række med en marklås i stedet for stolpe (typemetalstang, der går ned i et hul i betonpladen, men det bliver jo besværligere at åbne/lukke da ... men man kan jo lave den metalstang så høj, at den rækker op til overkant låge :thinking:

Porter, der åbner i begge retninger... noget specielt navn på disse? Ligesom fjedere, så de lukker af sig selv

A Ace83 sagde:
Grindar som åbnes begge veje... noget specielt navn for disse? Typ som fjærer tilbage så de lukker af sig selv
Du tænker på sådan en saloondør og at man er ligeglad med standeren ved hækken?
Det tænkte jeg i hvert fald på :)

Simon.a Simon.a sagde:
Du tænker på sådan saloondør og at man skider på løvhegnet ved hækken ?
Det tænkte i hvert fald jeg på :)
Ja præcis :) Så man slipper løvhegnet ved hækken

have en selvjusterende låge og et modstykke af en slags på ydersiden i jordeniveau på hæk-siden. Så bliver det nemt at komme ind, bare åbne indad, men hunden kan ikke skubbe lågen op indefra.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.