Har en villavogn på Costa del Sol i sydlige Spanien med lidt fugt ude i siderne ved taget. Vil spørge lidt, før jeg river for meget ned. Kan det skyldes, at isoleringen ligger for tæt mod aluminiumpladen/tagpladen, og det ikke er en lækage, men kondensdannelse?
På Campingpladsen ser jeg, at nogle har lagt et ekstra tag over det gamle. Ser da, at nogle lægger færdige sektioner med byggeskum direkte på, og nogle har et ret stort mellemrum imellem.
HVAD ANBEFALER I?