Har en villavogn på Costa del Sol i sydlige Spanien med lidt fugt ude i siderne ved taget. Vil spørge lidt, før jeg river for meget ned. Kan det skyldes, at isoleringen ligger for tæt mod aluminiumpladen/tagpladen, og det ikke er en lækage, men kondensdannelse?
På Campingpladsen ser jeg, at nogle har lagt et ekstra tag over det gamle. Ser da, at nogle lægger færdige sektioner med byggeskum direkte på, og nogle har et ret stort mellemrum imellem.
HVAD ANBEFALER I?
 
Det er jo nogle år siden du spurgte om dette og undrer hvordan det gik for dig med villavagnen.
 
Når denne dukker op i feedet, blev jeg også interesseret. Fremfor alt om livet i villavogn i det sydlige Spanien.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.