1,227 læst ·
2 svar
1k læst
2 svar
Kvist, løsvirke eller modul hvad er billigst?
Hej!
Jeg undrer mig over, om nogen har en opfattelse af, hvad der kan blive billigst. Huset er et Smålandsvillan Västervik 2006, hvor ejerne dumt nok fravalgte arkophæng ved levering, men senere indså, at det er nødvendigt for at få noget fornuftigt ud af førstesalen. Der findes vel to alternativer?
1) At ringe til SMV og bestille en arkophæng + levering og derefter lade en lokal tømrerfirma montere det.
2) Ringe til samme lokale tømrerfirma og bygge en lignende arkophæng med løsvirke.
Kan man allerede her sige, hvad der er bedst/nemmest?
/S
Jeg undrer mig over, om nogen har en opfattelse af, hvad der kan blive billigst. Huset er et Smålandsvillan Västervik 2006, hvor ejerne dumt nok fravalgte arkophæng ved levering, men senere indså, at det er nødvendigt for at få noget fornuftigt ud af førstesalen. Der findes vel to alternativer?
1) At ringe til SMV og bestille en arkophæng + levering og derefter lade en lokal tømrerfirma montere det.
2) Ringe til samme lokale tømrerfirma og bygge en lignende arkophæng med løsvirke.
Kan man allerede her sige, hvad der er bedst/nemmest?
/S
Det går nok hurtigere og bliver billigere at købe den snedkereret direkte af en virksomhed.
Det er jo egentlig kun lidt mtrl og et par timers snedkeri de laver på fabrikken.
Det store arbejde er at afveksle og montere.
Det er jo egentlig kun lidt mtrl og et par timers snedkeri de laver på fabrikken.
Det store arbejde er at afveksle og montere.
Jo det er måske sådan. Det er nok nemmere at få en god pris også, for selvom man laver kvist i fabrikken på samlebånd, hvilket i sig går hurtigere end at en virksomhed skal snedkerere i løsvirke, er det jo ikke sikkert at dette vil komme mig til gode, uden det måske bliver dem til gode i form af højere margener, fortjeneste. En snedkervirksomhed tager måske lidt tid at tegne og bygge den, men i sidste ende kan det måske blive bedre.corre sagde:
/S
Klik her for at svare