Har læst så her i efterhånd at man bør have 3mm mellemrum mellem plywood når man bygger væg. Jeg har altså presset dem sammen ordentligt, de er 12mm tykke. Skal sætte gips udenpå.
Kommer dette få nogle konsekvenser, hvad kan ske? Bare at skrue ned og gøre om eller kan jeg være rolig?
Kommer dette få nogle konsekvenser, hvad kan ske? Bare at skrue ned og gøre om eller kan jeg være rolig?
Bedste svar
Er det meget plywood? Jeg ville ikke have efterladt det uden mellemrum, det ville være ærgerligt, hvis det begynder at knirke og have sig, men sidder der allerede plywood, så ville jeg have kørt med en rundsav i samlingerne, så får du i det mindste noget mere end 2 mm.
Det er kun den ene væg, så 5 samlinger. Smart idé med rundsaven, det skal jeg nok prøve! Det er altså knirkende lyde, som er konsekvensen.S Screew sagde:
Skal der være mellemrum mellem gipsen også? Gipsen er 12mm tyk.
Når krydsfiner svulmer, skal den finde vej et sted, så plejer det at knirke osv. Gips er dødt, der sætter jeg kant mod kant. Men er det kun 5 samlinger, så kan det være værd at tage det ned og gøre det rigtigt.L Lego Pusselsson sagde:
Klik her for at svare