På væg i hobbyrum har jeg siden årtier perforeret board ("masoniteskive" 3 mm) med huller diameter 4,5 og hulafstand (c/c) 12 mm. Med hjælp af kroge, øjer, holdere etc. passende i hullerne udnytter jeg skiven til ophængning af værktøj.
Jeg har brug for flere kroge etc. men har ikke haft held med at finde det trods energisk søgning. Ved nogen om sådanne findes at købe i dag og i så fald hvor? (Nu om dage skal det absolut være perforeret plade og specialkroge. Jeg vil nødigt rive uden beholde hylder, der sidder foran skiven). Meget taknemlig for tips.
Jeg har brug for flere kroge etc. men har ikke haft held med at finde det trods energisk søgning. Ved nogen om sådanne findes at købe i dag og i så fald hvor? (Nu om dage skal det absolut være perforeret plade og specialkroge. Jeg vil nødigt rive uden beholde hylder, der sidder foran skiven). Meget taknemlig for tips.
Altvidende
· Västra götaland
· 10 919 indlæg
Jeg har lige revet en del af sådan masonitplade ned og gemt krogene... Passer de, kan du få dem... Er ude på nogle eventyr nu, men kan tjekke målene søndag aften...D Den efterkloke sagde:På vægg i hobbyrum har jeg siden årtier perforeret board
("masonitplade" 3 mm) med huldiameter 4,5 og hulafstand (c/c) 12 mm.
Ved hjælp af kroge, øskner, holdere etc. passende i hullerne udnytter jeg
pladen til ophængning af værktøj.
Jeg har brug for flere kroge etc. men har ikke haft held med at finde dem trods energisk søgen.
Ved nogen, om sådanne findes at købe i dag og i så fald hvor?
(Nu om dage skal det straks være perforeret plade og specialkroge.
Jeg vil nødigt rive men beholde hylder, der sidder foran pladen).
Meget taknemmelig for tips.
Tak for tipsene
Hilsner
Den efterkloke
Hilsner
Den efterkloke
Klik her for at svare