W Wallawhoa #1 Medlem · dalarna · 173 indlæg 17 sep 2021 klokken 17:33 Wallawhoa Medlem dalarna 173 indlæg 17 sep 2021 klokken 17:33 #1 Hvis jeg kører 195+45, og kører råspont 17mm på det horisontale lag. Har jeg brug for forstærkninger i hjørner eller samlinger på gipsen? Tak! #ydervæg
Hvis jeg kører 195+45, og kører råspont 17mm på det horisontale lag. Har jeg brug for forstærkninger i hjørner eller samlinger på gipsen? Tak!
W Wallawhoa #2 Medlem · dalarna · 173 indlæg 18 sep 2021 klokken 17:17 Wallawhoa Medlem dalarna 173 indlæg 18 sep 2021 klokken 17:17 #2 W Wallawhoa sagde: Hvis jeg kører 195+45, og kører råspont 17mm på det horisontelle lag. Behøver jeg have forstærkninger i hjørner eller samlinger på gipsen? Tak! nogen?
W Wallawhoa sagde: Hvis jeg kører 195+45, og kører råspont 17mm på det horisontelle lag. Behøver jeg have forstærkninger i hjørner eller samlinger på gipsen? Tak! nogen?
B basseman #3 Husejer · Västmanland · 436 indlæg 18 sep 2021 klokken 17:33 basseman Husejer Västmanland 436 indlæg 18 sep 2021 klokken 17:33 #3 Hjørneprofil havde jeg sat bagved råsponten eller mellem råspont og gips
W Wallawhoa #4 Medlem · dalarna · 173 indlæg 18 sep 2021 klokken 17:37 Wallawhoa Medlem dalarna 173 indlæg 18 sep 2021 klokken 17:37 #4 B basseman sagde: Hjørneprofil havde jeg sat bagved råsponten eller mellem råspont og gips Tak! Håbede det ville være nok med profil i hjørne, men det er måske risikabelt
B basseman sagde: Hjørneprofil havde jeg sat bagved råsponten eller mellem råspont og gips Tak! Håbede det ville være nok med profil i hjørne, men det er måske risikabelt