Hvis jeg kører 195+45, og kører råspont 17mm på det horisontale lag. Har jeg brug for forstærkninger i hjørner eller samlinger på gipsen?

Tak!
 
W Wallawhoa sagde:
Hvis jeg kører 195+45, og kører råspont 17mm på det horisontelle lag. Behøver jeg have forstærkninger i hjørner eller samlinger på gipsen?

Tak!
nogen?
 
Hjørneprofil havde jeg sat bagved råsponten eller mellem råspont og gips
 
B basseman sagde:
Hjørneprofil havde jeg sat bagved råsponten eller mellem råspont og gips
Tak! Håbede det ville være nok med profil i hjørne, men det er måske risikabelt
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.