Det går udmærket...jeg byggede et par lignende døre i 2003 som er malet med facademaling og ser ligesådan ud stadig...

Hvis du har to minutter tilovers, må du gerne fortælle, hvordan du gjorde... ;)

Hej har ikke fremstillet men renoveret garageporte osv., og der brugt sporet plywood, som er perfekt til formålet. Den bruges af en del dør-producenter. Tænkte som et alternativ til k plywood.

Jeg ville have valgt formplyfa eller marinplywood.

Har haft en legehus bygget helt i Byggmaxplywood og maler man i det mindste med oliegrunder så holder det MEN man SKAL male om i tide. Ser det lidt afskallet ud så kan man ikke lade det være for så går forfaldet hurtigt.

Men det er helt klart et godt alternativ og byggmax "er så dårlig" (overfladefineret er ikke slebent) at det bliver liv i overfladen.

Protte

Jeg lavede en ramme af 45x70 og med indvendig skråstiver....så limede og skruede jeg krydsfiner på ydersiden...satte derefter nogle lægter på det, så blev der lidt mere liv i dem....ledte efter nogle billeder men fandt ingen...kan måske tage nogle billeder i morgen....

Enk Projektet sagde:
Jeg lavede en ramme af 45x70 og med indvendig skråstiver....så limede og skruede jeg krydsfiner på ydersiden...satte derefter nogle lægter på det så blev der lidt mere liv i dem....ledte efter nogle billeder men fandt ingen...kan måske tage nogle billeder i morgen....
Tak!
Gjorde du noget med disse 45x70, f.eks. vendlimede, eller skruede du dem bare sammen, muligvis halvvejs-i-halvvejs?
Hvordan gjorde du med hængsler, brugte du almindelige dørhængsler, forsænkede du dem eller skruede du dem bare på reglarne?

hakaninorr sagde:
Tak!
Gjorde du noget med disse 45x70, fx vendlimede, eller skruede du bare dem sammen, muligvis halvt-i-halvt?
Hvordan gjorde du med hængsler, brugte du almindelige dørhængsler, forsænkede du dem eller skruede du bare dem på reglarne?
Jeg gjorde ikke reglarne vendlimede, men ville nok gøre det i dag, hvis jeg skulle gøre det om... hmm... hængslerne ja... hvordan var det med dem... hmm... tror nok, at det er Hakgångjärn på de døre...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.